Legenda o medvjedu

~ autora/ice gogi dana 4. veljače 2012..

13 Odgovora to “Legenda o medvjedu”

  1. astroboy neradi 7

  2. Radi,probaj ponovo

  3. blog je supeer dobar

  4. danima ne mogu da skinem ovaj rapid downloader, pomooooc molim😦

  5. moze li hdtv rip=?

  6. kada ce da proradi i hoce li uopste jdownloader, vec dugo ne mogu nista da skinem malenom😦

  7. Meni Jdownloader radi bez problema,probaj ga izbrisati pa ponovo instalirati.Skida sporo,ali radi.

  8. da skida presporo i kada mi pukne veza ispocetka sve opet :((( a vidim ima i novih :((

  9. Ja sam probala skinuti i skinuo mi je prvih 20 min.nekih 198 MB, a ne 785 i zanima me kako skinuti nastavak crtača?Hvala unaprijed

  10. imate li Legendu o medvjedu 2???

  11. imate li Legendu o medvjedu 2???

  12. Od nedavno moraš imati plačen premium da možeš skidati punom brzinom sa rapidshare-a, inače skida najviše 30 kb/sec.

  13. imate li legenda o medvjedu 2,i ledeno doba 1

Odgovori

 
