Ledeno doba-Božić Mautskih Proporcija 2011

DVDRip.Ac3-SveHR

~ autora/ice gogi dana 15. prosinca 2011..

47 Odgovora to “Ledeno doba-Božić Mautskih Proporcija 2011”

  1. kak da otvorim ovo??(inace prvu mapu raspakira,al drugu nece)nmg pokrenit jel mi moze neko pomoc??

  2. da nmg ni ja ali anonimno imaš na onom gogijevom drugom blogu božićni crtići sve hr tamoje 1 link

  3. aha. tnx😉

  4. hej gogi,bi li mogao postaviti 720p mkv verzije Disneyjevih filmova ka što su Kralj lavova 1, 2 i 3 te Ljepotica i zvijer, Bambi 1 & 2, Pinokio, jer su već davno izašle blu-ray verzije ovih filmova pa bih bilo lijepo imati na hrvatskome u većoj rezoluciji.

  5. Ljubi te tetka za ovaj crtić.

  6. Bravo za TS format. Crtić k'o original, a mi ne moramo ništa raditi. Hvala!!!

  7. pokusala sam skinuti ovaj crtic i nisam uspjela jer mi stane negdje oko polovice pomoc… i da stranica je predobra nemam rijeci kojima bi ti zahvalila da je barem vise takvih ljudi na ovom svijetu sve bi bilo ljepše i lakše još jednom veliko hvala

  8. Gogi možeš limi reči kada bi otprilike na ovome blogu mogao biti koko i duhovi?

  9. sve pohvale za DVD Ice Age-aA+++++

  10. Kada će biti sezona lova 3?

  11. Crtic je super, MOLIM TE GOGI DA STAVIS CRTANI SPIDERMAN "MYSTERIO PRIJETI" i "POVRATAK PAUKA UBOJICE" imam djete sa poteskocama a želi to gledati crtici su iz 1995. godine!!!!! Unaprijed hvala.

  12. Neču te hvalit to svi rade i slažem se s njima.Nego jedno pitanjce imenjače: ima li šanse da nam staviš filmove s Bud Spencerom i Terrence Hillom ili am bar staviš koji link za skidanje.Klinci su mi ludi za njima a i mi stariji ih volimo pogledat.Unaprijed hvala.

  13. Moze ''Mačak U Čizmama'', i ''Alvin I Vjeverice 3'' kad budes mogo, mozes mi rec datum kada ce biti moguce da to preuzmem?Mali, Gnjavi, a ja ga zelim usrecit za bozic.Pozdravi!

  14. http://www.fileserve.com/file/QKRBqH9Tu su linkovi i coveri od Bud Spencer & Terence Hill Filmography

  15. Gogi, ja imam pitanje koje nije vezanoo uz ove linkove crtića, ali nisam znao gdje da pišem pa sam krenuo ovdje. Da li imaš sve sezone hitne službe? Ili, s obzirom da znam da je ima jako, jako puno, da li imaš titlove za sve sezone?Unaprijed hvala na odgovoru te lijep pozdrav!

  16. Pozdrav Gogi Hvala od srca za crtiće, da li znaš gdje se može skinuti album Christmas with Kico, unaprijed hvala

  17. ima li mozda mogucnosti da sutra postavis winx magicna avantura… sestra bi ga htijela za bozic

  18. S kojim programom pravis ovaj AVi od DVD-ova, exstra je, sve pohvale!!! pozzz….

  19. šmrc, kad će "moji prijatelji tigar i pooh"?

  20. Imas u neobjavljenim crtanim filmovima 30 epizoda!

  21. Sretan Božić Svimaaa!!😀

  22. Kao prvo svima, a posebno "Legendarnom Gogi-u", želim sve najbolje za predstojeće blagdane!!!Kao drugo, Gogi neznam jel si primjetio ali na MAXtv-u na programu "Nickelodon" ima puno HRsinkro crtića kojih baš i nisam vidio negdje drugdje (ak' sam u krivom ispravi me) "Kung Fu Panda", "Pingvini sa Madagaskara" itd. Pa ako buš bio u prilici provjeri pa probaj nekaj "skinuti" od toga!?Veliko FALA unaprijed, pozdrav!!!

  23. Sretan božoć i novi 2012 godinu želim našem gogijeu koji nas je spasio svega

  24. Sretan Bozic !!!…moze neki Asterix i Obelix crtani ?Hvala…

  25. HVALA HVALA GOGI NA TIGRU I POOHU!!!!!!!!!!!

  26. S kojim programom pravis ovaj AVi od DVD-ova, exstra je, sve pohvale!!! pozzz….

  27. Pocket DivX Encoder-om

  28. A sta je tu extra?!?!?! Pravi piratski kvalitet, podesan za gledanje na televizoru sa katodnom cevi preko jeftinog dvd/divx plejera tako da se ne vidi koliko je bitrate nedovoljan a enkoder zastareo?Gogi nije cuo za bolje alate kakvi su TMPGEnc i ini… ili ne zna da ih koristi. Ali zna da postavi fajlove tamo gde ce imati najvise koristi. Jos mu kazite hvala!!!???Pa, hvala ti Gogi sto zaradjujes na nasoj gluposti…

  29. daj se gubi

  30. ćao interesuje me dali će biti crtani alvin i vjeverice? hvala

  31. No da,kad mi se javi jedan takav sa katodnim cijevima i TMPGENC-om i dijeli okolo pravdu to je da popizdis!!Pa postavljaj ti onda tak nesto i zaraduj tu silnu lovu o kojoj pricas (0,01 cent po skinutom file-u)sa TMPGENC converterom koji sam ja upotrebljavao i prije nego si ti znao ili znala sta je to kompjuter i izmedu ostalog nije bitan je…i program nego se treba znat sluzit sa njim.Ja nista ne skrivam,svi crtani imaju info i mogu se vidjet sve specifikacije pa kome se ne dopada jednostavno ode trazit na drugom mjestu

  32. Majstore, nemoj da vredjas: verovatno si dovoljno mlad da mi budes dete, pa nisam krenuo od toga da si se igrao u pesku kada sam ja koristio prvi racunar (po svoj prilici je tako, ali nema veze).Da li hoces da kazes da je kvalitet tzv HD sadrzaja primeren nazivu? Uporedi decko sa "pravim" sadrzajima koji su 3x veci od tvojih pa ce ti biti jasno da si negde promasio.Fazon pravljenja malog fajla da se olaksa onima koji skidaju prava je travestija piraterije u dobrocinstvo :S

  33. BTW, negde procitah da si nam sve to POKLONIO. Znaci, ti kupujes te filmove u prodavnici, platis ih pravim novcem, a onda ih ripujes, trudis se oko toga, postavljas na sajtu, sve to radis bez ikakve koristi ?????Ako je tako, onda verovatno ne znas da su dobar i budala braca?Nego, ne mislim ja ni slucajno da si ti budala! Budale su oni koji u to veruju…PSSta mislis ti i korisnici tvojih dobrocinstava, kako to da ti je neko (i ko) hack-irao (jel' se to tako pravilno pise? ili je to pravopis za nepismene) prethodni "blog"?

  34. Pozdrav Gogi.Prvo te moram pohvaliti, blog ti je za 5++A sada pitanje…. Dali će biti još epizoda Pokemona? Hoće li biti sezona 7?Hvala.

  35. Gogi, svaka čast! Samo naprijed!!A ovaj Anonimac bolje da se pokrije ušima i šuti!!! Poručujem mu da si ide nabaviti kazete i nek gleda preko njih, neka se vrati u mladost!! I nek se malo informira o HD standardu!

  36. Gotovo svi linkovi više nažalost ne rade

  37. ja taman pronašla ovu stranicu i sad se ispostavilo da ništa od toga ne mogu skinuti. a zvončicu tražim da ne kažem koliko dugo …😦

  38. da, nažalost… masa linkova više ne radi… :((( I što sad?

  39. Administrator je uklonio komentar.

  40. Svatko tko napada Gogija bez razloga ne mora ni dolazit ovdje uopce… da li Gogi ima kakve koristi ili nema od ovog sto radi, nije vas problem, dapače meni bi osobno bilo drago da on ima kakve koristi od ovoga jer se stvarno trudi i mi svi sretni kad dobijemo sta trazimo. Gogi hvala ti i svaka cast. I ne obaziri se na ove jadne komentare pojedinih ljudi nisu vrijedni tvoje paznje. Pozdrav i ugodan dan zelim.

  41. Bilo je lipo .Gogi legendo pozdrav !

  42. Hoće li biti uskoro Avanture Tintina za download?P.S. Hvala, legnda si!

  43. Ne mogu skinuti crtic…može li mi netko pomoci…gogi!!!!

  44. Lažna uzbuna, krenulo je…

  45. gogi kad ce doc madagascar 3 i ledeno doba 4 unaprijed hvala. ja cu na kraju komentara stavit =ThOR= da se zna ko sam😀.=ThOR=

  46. gogi ti si naš kralj. obožavamo te..

  47. Evo jedna kritika:( Ako je sve free zašto onda prvo plati pa downloadaj npr.sa filefactory samo premium korisnik može skinuti film?Htjela bih skinuti ledeno doba božić mamutskih proporcija 2011 ali samo premium korisnici mogu skinuti film,znači plati pa skini a ja imam free account…pa može jedan odgovor ili neki drugi link za skinuti…HVALA!!!

Odgovori

 
