Zov divljine

Za Download koristite besplatni software JDownloader

~ autora/ice gogi dana 16. srpnja 2011..

22 Odgovora to “Zov divljine”

  1. Gogi molim te možeš li mi poslat filesrve link za zov divljine,unaprijed zahvaljujem =))) POZDRAV…

  2. gogi zamolio bih te ako mozes vragolastog denisa?

  3. http://www.fileserve.com/file/p7TFGD9/Zov Divljine.avi

  4. Gogi slucajno ak moze Spirit State of the Cimarron ja mislim da bi to trebalo bit sinkronizirano,Hvala!!

  5. Gogi, nesto nije u redu sa Barbi predstavlja Palcicu, svakih deset minuta prekine i moram preskakati djelove.Ako mozes pogledaj. Hvala:)

  6. Gogi, ja sam napravio blog, pa mislim stavljat linkove od serija sa titlovima, pa ako mozes negdje stavit link, ako si se svidja stranica, http://serijehr.blogspot.com/

  7. Da to je ok samo prijedlog sa titlovima,zazipaj ih da budu jedan fail jer ovak ces sigurno zivcirat ljude da skidaju po 20 kb jedan titl i izmedu svakog skidanja cekanje po 20 min.Mislim da je to jako iritirajuce a i ti nemas bas neke koristi od tih 20kb cak mislim i nikakve.Ubaci Fileserve linkove mozda i ja nesto skinem.

  8. ok, to sam i mislio za titlove :DHvala na pomoći !

  9. Gogi,zamolio bih te za uslugu.Napravio sam blog(stripovi hr) i zamolio bih te da negdje postaviš link.Nije potrebno dugo samo da ljudi vide.Link bloga je stripovi-hr.blogspot.com

  10. a fantazija 2000?

  11. Za fantaziju 2000 pogledaj u neobjavljenim crtanim filmovima

  12. pozdrav, blog vam je super. molim ako imate da postavite crtani moj život (la vie)- to je crtani o ljudskom tijelu i kako ono funkcionira, tražim ga već duže vrijeme.hvala

  13. Gogi, molim te ako mozes postavi fileserve link za Barbi predstavlja Palcicu, iz nekog razloga rapidshare linkovi ne rade dobro za ovaj crtic kod mene? Hvala:D

  14. ima fantazija (prvi dio) na neobjavljenim crtićima, no nema fantazije 2000 – drugi dio…

  15. Stize!

  16. zov divljine mi neradi u mom dvd playeru.kaze da ne podrzava HD…Sve ostale crtice mi rade bez problema

  17. Probaj ga preradit sa nekim programom kao sto je Pocket DivX Encoder.Evo link ako ga oces:http://www.fileserve.com/file/EqJRvMb

  18. hvala gogi, za pomoc i Pocket DivX Encoder link! Bas si broj jedan…

  19. link ne radi

  20. Radi samo steka safelink.Postavljen direct link

  21. bok gogi…reci mi prije bi link označila i odmah bi mi se ponudila opcija fserve manager..sada više ne..kliknem desnu tipku otvorim poveznicu javlja uvijek grešku..pomoć???hvala

  22. Neznam sta je.Pa zaljepi sama link u Fs manager,sigurno ima ta opcija!

Odgovori

 
