Smogovci

Popis epizoda:

Smogovci – 1×01 Dado i Nosonja.avi
Smogovci – 1×02 Fantom.avi
Smogovci – 1×03 Ljubavna priŸa Dade i Marine.avi
Smogovci – 1×04 Mali maturalac.avi
Smogovci – 1×05 Ku†a za ruçenje.avi
Smogovci – 1×06 Neki novi vrageci.avi
Smogovci – 1×07 Tata, straçno je dobiti brata.avi
Smogovci – 1×08 Patnje i stradanja Dunje i Mazala.avi
Smogovci – 1×09 Tko ho†e stare stripove.avi
Smogovci – 1×10 Dado i Marina meÐu vukovima.avi
Smogovci – 1×11 Ljeto meÐu duhovima.avi
Smogovci – 1×12 Pero na mukama.avi
Smogovci – 1×13 Otmica u naselku.avi
Smogovci – 1×14 Kvisko za Nosonju.avi
Smogovci – 1×15 OŸi male Lore.avi
Smogovci – 1×16 Maturanti i zafrkanti.avi
Smogovci – 1×17 Lopovi na Manduçevcu.avi
Smogovci – 1×18 Robot s maŸjim mozgom.avi
Smogovci – 1×19 Fantom opet jaçe.avi
Smogovci – 1×20 Bongo i Lora u prvi razred.avi
Smogovci – 1×21 Bongo tr§i naftu.avi
Smogovci – 1×22 Nosonjina koliba.avi
Smogovci – 1×23 Robinzonijada Dunje i Mazala.avi
Smogovci – 1×24 Tko to tamo ruçi.avi
Smogovci – 1×25 Cobrine ledene kugle.avi
Smogovci – 1×26 Nevidljivi s mirisom malina.avi
Smogovci – 1×27 Zatvorski dani crnog D§eka.avi
Smogovci – 1×28 Bongo vodi momŸad dinama.avi
Smogovci – 1×29 ¬udoviçte iz svemirskih dubina.avi
Smogovci – 1×30 Sve Flekove nakaze.avi
Smogovci – 1×31 VjenŸanje Dunje i Mazala.avi
Smogovci – 1×32 Vru†e zagrebaŸko ljeto.avi
Smogovci – 1×33 Uzbunaaa!.avi
Smogovci – 1×34 Dragovoljci.avi
Smogovci – 1×35 Amazonka.avi
Smogovci – 1×36 Vlasta na potezu.avi
Smogovci – 1×37 Most na rijeci kaj.avi
Smogovci – 1×38 Povratak.avi

Fs 1 link:

~ autora/ice gogi dana 10. lipnja 2011..

81 Odgovora to “Smogovci”

  1. šta je ovo?

  2. Serial moje mladosti,obavezno pogledati!!!

  3. Neko je to trazio pa eto ja postavio!!

  4. oce bit rio,rango,hop i kung fu panda 2?

  5. odgovori mi -.- oce bit rio? i kad ce bit?

  6. Jedan dan

  7. Koji ,evo nema vise Rio u kinu oce bit danas ili sutra na ovoj stranici?

  8. Rio Rango Hop I Kung Fu Panda 2 ce doc na ovu stranicu sutra jel tako gogi?

  9. je budi siguran ja znam 🙂

  10. Gogi jeli to istina oce li doc rio Danas? -.-

  11. ?

  12. GOGI ODGOVRI MOLIM TE OCE BIT RIO I KAD CE BIT BROJ ZA KOLIKO DANA TJ NIJ EU KINA ZATO!!MOLIM TE RECI MI!🙂

  13. 😥

  14. Gogi majstore… Svaka ti čast kad možeš da istrpiš ove komentare… Ja ludim svaki put kad krenem da ih čitam… Nedaj bože da znam ovu balavurdiju, neko bi bio "bijen" vjeruj mi… :)))Pozdrav majstore…

  15. Da i ja bi ponekad volil reda delat po blogu al kaj ces,djeca ko djeca

  16. Gogi iman jedan zahtjev,mozes stavit 'Rio',I kad ces ga stavit?

  17. Autor je uklonio komentar.

  18. Autor je uklonio komentar.

  19. Ne Mona,ovo nije pokusaj nikakvog kopiranja!!Kako objasnjavas poruku na po tvojem pravom mojem blogu koja se nalazi u tekstu "Skinite jos ne objavljene CrtanefilmoveKlikni Me!!!!!"Ovo je novi i pravi blog od "Gogija"!!!

  20. Ovaj serial Smogovci je postavljen zato sto ga je neko trazio a ne zato sto sam ga ja odlucio postavit!!

  21. Hvala za Smogovce…baš mi došo gušt da ih odgledam….. =)

  22. Autor je uklonio komentar.

  23. Gogi bori se za svoju stranicu nece bit pobrisana!! Samo postavi Rio molim te..

  24. Imasš Rio pod hitno mi treba postavi šta brže možeš pliz!

  25. Pitaj onda nesto tamo pravog gogija pa da vidim sta ce ti odgovoriti ili bi bilo pravo pitanje kad ce ti odgovoriti!!

  26. Gogi oces postavit Rio? i kad ces ga postavit? molim te odgovori mi..🙂

  27. Gogi mozes stavit Dama i skitnica 2 – švrčina pustolovina original naslov lady and the tramp 2 – tramp's adevnture,Hvala..

  28. ej ti Anoimno nije original naslov lady and the tramp 2 – tramp's adventure,nego je Lady and The Tramp 2 – Scamp's Adventure i gogi ja bi to htio isto sinkrnizirano..oces postavit?

  29. Nazalost ljudi nema dvojke sinkronizirane na Hrvatski samo na Srpski!!

  30. Nema veze,moze Rio onda kad nema toga?

  31. moze Gnomeo & Juliet i Rio?

  32. Mozes postavit Spirit: Stallion Of The Cimarron sinkronizirano kad nema lady and the tramp 2?

  33. Ajme,da crtic se zove spirit ja zaboravila,nema veze hvata me amnezija za tim crticem ako bi ga mogo postavit na hrvatski? Moj Brat ga je imao,al izgubio ga je,pliz gogi mozes postavit Spirit: Stallion Of The Cimarron SInhronizovano na Hrvatski?

  34. Jao kak ja zelim da postavis taj crtic Spirit: Stallion Of The Cimarron..hoces postavit?

  35. Ma Spirit je naj..os ga postavit? e i jos jedan crtic Rango! Molim te postavi ta dva crtica Spirit i Rango i kralj si,car! 🙂🙂

  36. Hvala za Smogovce

  37. daj oces postavit spirita?

  38. Nema spirita

  39. nema Spirita ok,a Rio jel ima?

  40. a Rango i Rio Jel imas?

  41. A zbilja djeco prestanite mucit jadnog covjeka,pogledajte ove sve crtice pa skidajte njih dok ne doce sto trazite,sve djeca,oni ti ne rauzimja rijec 'Nema',a meni treba samo Rio i necu gnjavit kao oni..kad god bude moguce postavit ces tako je,a vi sva djeca odite malo prošetat bolje vam je nego gnjavit..ili skidat neki crtic,ja cu samo cekat koliko budem morala,Gogi ako ti smeta ovaj komentar ti ga mos pobrisat..al nije potrebno jel tak? i jel tak das postavit Rio? (Hvala u svakom slučaju budem ti javila ako nađem sinkroniziranog Rio!)

  42. a ako ga ne budem nasla u svakom slucaju cekam da ga ti postavis Hvala!

  43. dali imaš program koji spaja titlove sa avi i slhvala gogi slavonija

  44. Neznam tocno sta mislis!Oces da se uprziu u avi ili da ih sinkroniziras sa filmom!?

  45. Kaj,al mozes sinkornizirat Rio na Hrvatski..?! Iako nije na Dvd-u?

  46. Nemogu!

  47. htio bi da se uprži titl u avi a ne svaki fajlzasebehvala slavonija

  48. Evo ti link sa programom i dvije slike sa uputama:http://www.fileserve.com/file/YdtEHb9Pozdrav

  49. hvala gogislavonija

  50. kako se zove program ova stranica nepostoji višeslavonija

  51. PocketDivXEncoder

  52. Tnx za Smogovce! To je bila serija mog djetinjstva… Sad ću je pustiti svojim klincima, a ja ću je gledati opet nakon 30-tak godina:-))

  53. To sam i ja reko pa me optuzili da ja nisam pravi gogi nego da sam ukro profil!!Uzivaj u smogovcima

  54. Gogi, hvala ti na tvom trudu i vremenu sa ovim blogom i crtićima. A pošto sam i sam smogovac i odrastao sam sa tom serijom pogodio si me u sridu.Pokušavam ih skinuti za klince ali mi izbacuje stalno "out of date", ali budem probal sutra, nije važno…važno je da si ti nama živ, zdrav i da se odazivaš na ime Gogi :-)). Svako dobro stari.Ivica_ZG

  55. Linkovi rade,kak velis probaj sutra ili restartaj modem.Pozdrav

  56. Gogi, skinuo sam od 1-3 epizode smogovaca kao rar, ali ne mogu pokrenuti, jer mi se otvori Windows Mwdia centar i traži CD ili DVD.Kad skinem kao avi ide bez problema.Hvala na pomoći

  57. Jesi li ih raspakirao prije pokretanja!?

  58. Gogi, hvala ti još jednom za Smogovce. Uživam sa klincima komentirati ono vrijeme. Oni nemreju shvatiti da smo svi nosili kute u školi i da smo drhtali pred čistačicom zbog papuča. Nego jel ikako moguće doči do Auta 2?Pozdrav stari mojIvica_Zg

  59. Na koji način se raspakira?

  60. Evo slika pa vidi:http://i40.tinypic.com/20fw3mb.jpg

  61. Auti 2 ce bit al ne jos

  62. kad ce bit rio oce brzo,mos rec za koliko dana molim te?

  63. Gogi hvala za smogovce,to smo mi mame i tate odrasli na njima.neponovljivi su.sad ih mogu pokazati svojoj princezi.pun pogodak.a ostatku ekipe probaj objasnit da možeš postavit samo one crtiće koji već imaju napravljenu sinkronizaciju, a svi ovi rio,rango,auti 2 i ini lijepo postoje u torrentima pa nek skidaju,na engleskom,kod nas još nisu izašli sinkronizirani,osim u kinu

  64. da sam ja gogi ne bi vam ni stavila ria jer ste dosadni.

  65. Smogovci :)))) fenoenalnooo, hvala puno😀

  66. aaaaaaa!!!!! HVALA na ovome!!! najnajnaj!!! odavno ih ne vidjeh!!!

  67. hvala! Velika pusa i od mojih klinaca, njima su isto super! Najbolji si Gogi

  68. svaka cast na blogu zanima me oce biti gnomeo i julia i kad??pls nadam se odgovoru!! pozz iz slavonije!

  69. Gnomeo i Julia je vec duze vrijeme na blogu.Pogledaj u "Popis sinkroniziranih Crtića"Pozdrav!!

  70. Gogi. sve cestitke za Smogovce, seriju i moje mladosti, sve pohvale, i to iz Srbije!

  71. Jesam li ja jedina kojoj je do nedavno sve radilo, a sada u JDownloaderu piše O MB kad god pokušam nešto skinuti?Unaprijed hvala

  72. Nisi jedina,mislim da se sve srusilo!!

  73. jel valjaju ovi linkovi za smogovce, meni nece da skida, kaze da je neki error

  74. ej gogimolim te da postavis linkove za bratz ajd majketi sestra me crva hoce da gleda a nemogu nacajd molim tepuno pozi svaka cast na radu samo tako nastavi

  75. meni isto nece skidat smogovce, sta se dogada? Pise: "you can download only what YOU uploaded!"

  76. Pozdrav Gogi !Prije svega puno hvala u ime klinaca i u moje ime na svemu ovome što radiš. Vezano uz Smogovce,neznam dali radim nešto krivo ali kad paste-am link za Smogovce u browser, otvori mi Free Online Storage i napiše 'FileServe can only be used to download and retrieve files that you have uploaded personally.'.Imaš ideju u čemu je problem jer ne vidim način na koji mogu download-at?Pozdrav !Toni

  77. Nista trenutno od smogovca dok ih ne postavim na drugi host

  78. Hvala , čekam novi link .Pozdrav!

  79. Pozdravskinula sam dio smogovaca i sad mi fali 9 epizoda.Ima li sanse da budu novi linkovi??HvalaVesna

  80. HVALA ZA SMOGOVCENAS Z ASFALTA JAKO VESELI TA SERIJA.ZBILJAM TI PUNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FALA

  81. SKINUO SAM IH PRIJE CCA GODINU I JOŠ UŽIVAM U NJIMAFALA TI

Odgovori

 
